Verzending
Hanteert My Lovely Notebook verzendkosten?
My Lovely Notebook rekent verschillende verzendtarieven binnen Nederland. Brievenbuspost is altijd € 4,25. Voor pakketpost rekenen wij € 6,95. Bestellingen boven de € 75,- worden gratis bezorgd. Voor Belgie en Duitsland zijn de verzendkosten altijd € 8,95.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde producten ontvang?
Wij verzenden jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen. In drukkere periodes zoals de feestdagen kan het iets langer duren.
Ik wil mijn bestelling graag op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te voeren. Wij zorgen ervoor dat je bestelling naar het opgegeven adres wordt verzonden. Je kunt op deze manier dus ook een product als cadeau bij iemand laten bezorgen.
Het product wat ik koop is een cadeau, kan het ingepakt worden?
Wij pakken alle bestellingen in als cadeautjes. Makkelijk als het een cadeau is voor een ander en leuk voor jezelf! Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Wil je het liever niet ingepakt hebben, geef dat dan aan in het opmerkingen veld.
Kan ik een persoonlijk bericht aan een cadeau toevoegen?
Is je bestelling een cadeautje en wil je er een persoonlijke boodschap aan toevoegen? Laat het bericht wat je aan de ontvanger wilt sturen dan achter in het opmerkingen veld. Dan zorgen wij ervoor dat er een handgeschreven kaartje bij zit!
International Shipping?
It is possible to ship your order to other countries. Please send an email to us, so we can provide the exact shipping costs for your international order.
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Wij hebben veel verschillende betaalmethodes waarmee je jouw bestelling kunt betalen. Dit is iDeal, MisterCash, Bancontact, Paypal, creditcard, bankoverschrijving of met de My Lovely Notebook Cadeaubon. Net wat jij prettig vindt.
Hoe weet ik of mijn betaling binnen is bij My Lovely Notebook?
Je ontvangt van My Lovely Notebook een email als je betaling binnen is. Bij de meeste betaalmethoden is dit direct, bij bankoverschrijving zodra het bedrag op onze rekening staat.
Kortingscode
Als je een kortingscode of cadeaubon hebt, kan je deze invoeren in de shoppingbag onder de knop afrekenen. Ben je de code vergeten in te voeren, dan kunnen wij deze niet meer met terugwerkende kracht toepassen voor je.
Producten
Er zitten wat oneffenheden in het leer van een Nkuku notebook. Hoort dat?
Ja, Nkuku is een merk dat duurzaam geproduceerd wordt op het fair trade principe. Ieder Nkuku product is uniek omdat ze met natuurproducten (leer, suède en linnen) werken. Het komt voor dat er oneffenheden in zitten, dit geeft karakter aan het product en maakt het uniek. Hou hiermee ook rekening bij je bestelling.
Factuur
Ik heb geen factuur ontvangen?
Als je bestelling is afgerond en verzonden zou je een factuur ontvangen moeten hebben per email. Deze zit in de bevestigingsmail dat je product verzonden is als PDF bijlage. Maak je gebruik van webmail, scroll dan naar de onderkant van de email. Hier zie je dan de PDF factuur.
Heb je een account aangemaakt dan kan je ook eenvoudig in mijn account je facturen inzien, opslaan en printen.
Lukt dit alles niet? Stuur ons dan een email, dan sturen we je de factuur na.
België bestelling met factuur zonder BTW
Ben je een buitenlandse ondernemer (bijvoorbeeld uit België) en wil je een zakelijke bestelling doen waarbij de BTW verlegd wordt? Dat kan! Vul tijdens het afreken proces jouw geldige BTW-nummer in. Wordt de BTW niet verwijderd? Controleer dan of je jouw BTW-nummer juist heb ingevoerd of dat het adres klopt bij wat er bij het BTW-nummer bekend is (dit is belangrijk!). Zijn er nog steeds problemen? Neem contact met ons op. Bestel dan niet online, maar via de email. Dan maken wij handmatig een factuur voor je.
Bezorging pakket of pakket niet ontvangen
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Wanneer jouw pakketje wordt verstuurd en deze de eerste scan krijgt op het sorteercentrum van PostNL, ontvang je een email met jouw track and trace code. Meestal is dit laat in de avond waarop je van ons de verzendbevesting email ontvangt, of in de nacht er na.
Waar is mijn pakketje nu?
Door de track and trace code in te voeren bij Post NL of door op de link te klikken in de track and trace email zie je waar jouw pakketje is. Heb je geen track and trace email ontvangen, dan kan het zijn dat deze in je spam box terecht is gekomen of dat je een foutje hebt gemaakt in het doorgeven van je e-mailadres (gebeurt ook regelmatig).
De track and trace code geeft aan dat pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Helaas gebeurt het soms dat de track and trace code niet 100% klopt. We vragen je om een dagje extra geduld te hebben, want meestal ligt het pakketje de volgende dag gewoon op de mat. Wil je toch graag zelf iets doen? Vraag dan na bij de buren of het per ongeluk daar is afgeleverd. Gaat het om een groter pakket, dan kan je ook eens kijken onder de carport of de postbode het pakketje daar heeft neergezet voor je. Is jouw pakket na een paar dagen nog niet geleverd, neem dan contact met ons op. Wij proberen dan samen met PostNL te achterhalen waar jouw pakketje is.
Ik heb nog geen track and trace ontvangen van mijn november/december bestelling.
Wat vervelend dat je deze nog niet hebt ontvangen. Je krijgt de code in een email wanneer jouw pakketje de eerste scan heeft gekregen op het sorteercentrum van PostNL. Zoals wij ook op onze website vermelden, worden bestellingen die gedaan worden voor 16:30, indien voorradig, nog dezelfde werkdag verzonden. Hoewel we het extra druk hebben deze dagen, lukt dat iedere dag. Op het moment dat wij jouw pakketje meegeven aan de chauffeur van PostNL ontvang je van ons een mailtje waarin de verzending bevestigd wordt.
Door de tweede Lockdown en het sluiten van de fysieke winkels en de feestdagen wordt er momenteel massaal online besteld. Hierdoor is het nog drukker op de depots dan PostNL ingecalculeerd heeft. PostNL doet er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk bij jou te bezorgen, maar houd er rekening mee dat dit iets langer kan duren dan je misschien gewend bent.
Klachten
Ik heb een klacht, hoe nu verder?
Wat vervelend dat er iets niet naar behoren werkt of is verlopen. We helpen je graag verder.
Op deze pagina vind je meer informatie.
Ik ben super tevreden!
Ik ben heel tevreden over mijn bestelling en de service, kan ik een beoordeling achterlaten?
Ja, dat kan! Heel graag zelfs. Je helpt ons en toekomstige klanten door een beoordeling achter te laten op het onafhankelijke platform van webwinkelkeur.
>> Klik hier om ons NU een ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ beoordeling te geven.<<
Ik heb een vraag die hier niet bij staat, hoe kan ik contact opnemen met My Lovely Notebook?
My Lovely Notebook is bereikbaar per email info@mylovelynotebook.nl of via het contactformulier.